17.2.2019

Tindermiehet on perseestä ja vanha suola janottaa

Tämän hetken saldo miesten osalta. Yksi tindermies joka viestittelee liki jokaisena jumalan päivänä eikä mua kiinnosta vastata. Se on ihan mukava, mutta sillä on kissa jolla on idiootti nimi. 
  Tindermies numero 2, mukava ja lässyn lää, kyllä te tiedätte. Etsii kuulemma vakavaa suhdetta, onnittelut sille tytölle kuka sen saa, mut mä en oo se. Ei kiinnosta.

Naapurit varmaan luulivat mun tulleen hulluksi viime yönä. Sain jonkin vitun kohtauksen ja huutoitkin ties miten kauan. Oli kivaa. 
   Sitä luulee päässeensä yli jostain ihmisestä, mutta sitten kun se ihminen on yhtäkkiä vuosien jälkeen sun edessä niin sä huomaatkin että oot edelleen valmis tekeen sen tyypin takia mitä vaan. Onneksi se on varattu ja muutenkin perseestä niin voin taas uskotella itelleni että vihaan sitä. Kunpa se vaan tajuais nyt pysyä pois suosiolla. 

Tinder on oikeasti ihan paska mesta, puhumattakaan Hot or notista joka on suoraan verrattavissa lähikaupan lihatiskiin, valikoima on vain paljon huonompi. 
   Baarit on vielä enemmän perseestä kuin aiemmin mainitut, aivan järkyttävää. Eilen olin pitkästä aikaa baarissa, kivoja miehiä. Jokin vanhempi mies sai yhtäkkiä idean tulla kyselemään multa neuvoja jonkun naisen suhteen, ei siinä muuten mitään mutta vastatessani rehellisesti tyyppiä askarruttaneeseen ongelmaan, se suuttui. Tuntui kuin olisi inttänyt lapsen kanssa, erona vain viinanhaju ja harottavat silmät. Not cool. 
   Toisessa baarissa yksi ja sama mies tuli iskemään mua neljä eri kertaa. Pointsit yrityksestä, käviköhän mielessä millään kerralla että ehkä ei tarkoittaa ei?

Mä niiin vihaan tätä hommaa! Turhauttaa käyttää jotain Tinderiä kun ei sinne viitsi laittaa suoraan millaista suhdetta on etsimässä, siellä on kuitenkin niin paljon tuttuja että en koe mukavaksi kaikkien tietävän asiasta. Joten sitten kun saat osuman jonkun kiinnostavan kans, sun pitää jollain persetuntumalla arvailla että onkohan tää tapaus kinky vai ei. Useimmiten ei ole. Eikä mua oikeasti liikuta mihinkään ajatus vaniljasuhteesta, pelkkä ajatus saa hiukan oksentamaan henkisesti. 

Sain mä yhdeltä tindermieheltä nyt pyynnön lähtä treffeille ja kai sitä voisi, enhän mä ole ikinä millään virallisilla treffeillä edes käynyt. Pitäisi varmaan mennä pois mukavuusalueelta ja suostua, kai mä tavallaan jo suostuinkin. Mutta ei sekään nappaa.

Ehkä mun asenne on huomenna taas hiukan parempi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tulee näkyviin hyväksynnän jälkeen.

Sähköpostiosoitteeni: bittersweetest@outlook.com