8.2.2019

Karmeimmat seksikerrat

Seksi voi olla tosi hauskaa ja parhaimmillaan siihen kuuluu huumoria joka saa sut nauramaan ihan täysiä. Mä olen itse hirveä nauramaan, oikeasti, mille tahansa. Olisipa mulla video siitä kun kaiken huuman keskellä mies onnistui tyrkkämään mut alas sängystä ja kuinka mä nauroin perse pystyssä lattialla. Oli siinä miehellä ihmettelmistä, onneksi oltiin tuttuja niin ei hävettänyt niin paljoa. Vaikka olinhan mä varmasti kaunis näky lattialla ja tunsin oloni vielä kauniimmaksi kömpiessäni sieltä ylös.
   Tai se kerta saman miehen kanssa kun olin vasta laittanut tekorastat omiin lyhyisiin hiuksiini kiinni. Enkä tietenkään huomannut sanoa miehelle ettei niitä kannata vetää kovin lujaa. No lopputuloksena oli tukko irtonaisia rastoja miehen kädessä. Hehkeää.
   Puhumattakaan niistä kerroista jolloin erinäiset ruumiintoiminnot on paljastaneet mut itseni tai toisen ihmiseksi. Mutta niistä joskus toiste.

Nyt kuitenkin niihin karmeimpiin seksikertoihin.

1. Tää tapahtui ilmeisesti tämän talven aikana, olen unohtanut onnellisesti tarkemman ajankohdan. Olin siis ollut pitkän aikaa ilman seksiä ja tuli lähdettyä kaverin kanssa isommalle kylälle baariin. Siellä sitten tuli juttelemaan sellainen mukava tatuoitu nallekarhu. Ja kaksi noista piirteistä ei kuulu mun mieltymyksiin. Mukava ja nallekarhu, nyt tiedän miksi.
   Kuitenkin, pitkän puutteen vuoksi lähdin tämän nallen matkaan joka vielä baarista lähtiessä sanoi ettei harrasta känniseksiä. No itsevarmana tyttösenä ajattelin että sehän nähdään, saatana. Ja sehän nähtiin. Kun päästiin nallen asuntoon, lippiksen (joita myös inhoan) alta paljastui pitkälle edennyt pääkarvojen katoaminen. Liekö tehnyt niistä vieläkään katoamisilmoitusta. Eipä siinä, valoja vaan himmeämmälle niin ei haittaa.
   Päästiin istumaan sohvalle ja sain kaljan käteeni. Kalja oli hyvää mutta nalle tuli istumaan liian lähelle, oikeasti melkein syliin. Se olematon himo mitä olin kokenut seksiä (en nallea) kohtaan, katosi sen intensiivisen muka seksikkään tuijotuksen alla. Oikeasti miehet, jos ette osaa seksi-ilmettä, älkää tehkö sitä. Opetelkaa ensin yksin peilin edessä.
   Sen kaveri tuli umpikännissä varttia myöhemmin kans sinne. Ja nalle lähti nukkumaan ja kaveri kertoi haluavansa nukkua sohvalla. Jaa että mitä? Missä minä nukun? Kaveri kehotti menemään nallen viereen. Ja mähän menin.
   No siinä pilkkopimeässä riisuin vain farkut pois että saan nukuttua, mitään muuta ei siinä vaiheessa ollut enää mielessä. Kunnes nalle otti siihen valtavaan kainaloonsa ja rupesi nuolemaan mun naamaa. Vittu mä luulin että karhut nukkuu talvisin talviunta, mut ei ilmeisesti.
   Eipä siinä, missään ei liikahtanut mikään ja teki mieli sanoa että nyt loppuu. Mutta pieni toive munan saannista sai mut jatkamaan. Jos se mies kerta on isokokoinen niin ehkä jokin muukin paikka on?

Epäilykset heräsivät siinä vaiheessa kun mies kehui mua maasta taivaisiin vaikken ollut tehnyt mitään. Se myös meni omatoimisesti alakertaan suorittamaan, vaikkakin huonosti. Mutta mä mietin siinä pilkkopimeässä nallen kieli mun jalkojen välissä että jokin mättää. Se on hirveen mukava, nuolee ja kehuu. Kaikki ei ole ok.
   No sitten se tuli pois alakerrasta, rysähti mun viereen sängyllä ja kysyi voisinko mä tehdä sille jotain. No tottakai, pieni suuhoito on aina kivaa!
Nalle siinä sitten sanoi ettei ole saanut pitkään aikaan ja hänet on vasta ympärileikattu. Ei siinä mitään, mistään leikatuista kulleista mulla ei ole kokemusta mutta reippaana tyttönä keksin kyllä jotain. Nalle ottaa mun ranteesta kiinni ja laittaa sen ilmeisesti kyrvälleen. Ei, kyrpä on huono sana... Kyrpä sopii nimittämään sellaista vehjettä joka rullataan vyötärön ympärille ettei se laahaa maata.
   Tää oli enemmänkin, no sitä ei ollut. Mä ajattelin että mä olen lähtenyt vahingossa naisen matkaan. Kunnes mä tunsin sen, mä olen kuitenkin nähnyt pieniä vehkeitä, mutta tämä oli niin pieni että sitä tuskin olisi nähnyt vaikka valot olisi laitettu päälle. Se olisi pitänyt jollain sokeripalalla houkutella esiin. Jos jonkun mielestä kaksi senttiä ympärileikattua munaa saa kiihottumaan niin vetäkää käteen. Mä en halua loukata ketään enkä ole mikään nirso, mutta mä en pystynyt. Mä vedin käden pois siltä oletetulta munalta ja käänsin selän nallekarhulle. ''Ei mua huvita''.
   Ja kaiken huipuksi mä jouduin kuitenkin nukkumaan siinä saatanan liian pehmeässä sylissä ja kuuntelemaan kuorsausta korvan juuressa. Aamulla kun menin käymään vessassa ei tietenkään ollut vessapaperia missään, uskokaa pois mä kolusin koko vessan läpi. Ja jouduin sitten jatkamaan matkaa kusisen vitun kanssa.

2.

Tää tapahtui alkutalvesta kun lähdettiin muutaman tyttökaverin kanssa taas kerran isolle kylille, tällä kertaa juhlimaan mun synttäreitä. Mieli katossa ja pillu viimesen päälle sheivattuna. Edelleenkin, pitkä puute takana ja pakko löytää joku metrimuna tyydyttään tarpeet.
   Ja sellainen löytyikin, ei sillä metrin mittaista ollut ja juhlakuntoa en päässyt näkemään. Tämän miehen käsitys esileikistä oli se, että mä lutkutan sen munaa puolituntia ja odotan josko se kohta vois panna. No ei voinut. Kuulemma panetti mutta viina teki tehtävänsä. ''Mulla on muuten lapsi ja vaimo'', kommentti kruunasi kaiken. Mietin sitten siinä puolikova muna suussa että jaa, etkös sitten voinut aiemmin sanoa. ''Joo eikä mulla oo lupaa tällaseen, kai meillä ihan hyvin menee'', no kiva. Sain sitten toimia terapeuttina hetken ja työnsin miehen ovesta ulos.

3.

Tästä ei sen enempää kuin että miehellä oli pahemman luokan astma. Ja pienessä asunnossa oli kaksi koiraa. Voin vannoa että se imi lujempaa astmapiippuaan kuin mä ikinä kenenkään munaa.


Siis kertokaa mulle mistä nykypäivänä löytää edes yhden hyvän panon? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttisi tulee näkyviin hyväksynnän jälkeen.

Sähköpostiosoitteeni: bittersweetest@outlook.com