9.2.2019

Nai mua, kiitos. - Mitä saa sanoa? Osa 1



''Mä rankaisen sua hyvin ankarasti jos temppuilet nyt. 
Se on eri asia olla hankala mulle ja eri asia aiheuttaa itselles ahdistusta temppuilemalla.
Se on mun homma pitää susta henkisesti huolta ja jos sä kuvittelet että annan sun häiritä sitä temppuilulla niin sä saat kunnolla kyytiä. 
Onko ymmärretty?''
-Herra

Pohditaan hetki sitä, mitä on hyväksyttyä sanoa seksin aikana. Miten kieltäydytään kohteliaasti, sekä onko kaikkien naisten päät kipeänä.


Verbaalinen alistaminen on aina tietynlaista nuoralla tanssimista, samalla tavalla kuin tuhmienkin puhuminen. Hyvin kiusallista huonosti tehtynä mutta onnistuessaan saa ainakin tämän tytön heittämään pikkuhousut nurkkaan hyvin ''äkäseen'', kuten meillä päin sanotaan.
   Mutta mikä on verbaalisen alistamisen kulmakivi? Mun mielestä se, että kaikki tulee luonnostaan. Alistaminen ei lähde sanoista, vaan teoista ja sanat vain tukevat fyysistä alistamista. Jos sun ulkoinen habitus ei viestitä käskyä alistua niin eivät sanat siinä pelasta. Silloin on vain parempi olla hiljaa.
   Mietin aina toisinaan jos tuhmien puhuminen ei ole osunut nappiin että kehtaako siitä sanoa. Seksi on kuitenkin hyvin intiimi tilanne ja siinä hyvässä tapauksessa avataan haarojen lisäksi myös hiukan herkempiäkin asioita. Itse en puhu tuhmia, mutta jos puhuisin ja siitä huomautettaisiin huonossa valossa/sille naurettaisiin, jäisi se kyllä mieleen. Eikä positiivisella tavalla.

Kaikessa on kuitenkin kyse tasapainosta ja mieltymyksistä, siinä missä jonkun kanssa toinen asia toimii niin toisen kanssa ei välttämättä toimikaan. Ja siihen vielä ihmisten ailahtelevuus, en mä itse ainakaan joka kerta syty samoista asioista. Joskus mikä on viime kerralla sytyttänyt onkin seuraavalla kerralla ihan turhaa.

Mutta periaatteessa pitääkö sitä niin tarkasti miettiä? Jos toimisi vain niin mikä tilanteessa tuntuu hyvältä, mutta toisaalta jos on huono lukemaan tilanteita? Ehkä silloin on väärillä vesillä. Sillä se jos mikä on turhauttavaa kun toinen osapuoli ei osaa lukea toista lainkaan. Tottakai kenestäkään tuntemattomasta ei ole helppo sanoa tuntematta että mitä milloinkin on menossa, mutta aina voi yrittää. Joskus taasen on parasta vain pelata varman päälle ja pitää suu kiinni jos tietää itsekin ettei sieltä ole tulossa mitään tilanteeseen sopivaa. Trust me, puhun kokemuksesta. ''Mun entinen tyttökaveri teki ton paremmin'' -kommentti keskellä kaikkea ei ole se jonka välttämättä haluaa kuulla. Tai ''voisit edes yrittää'', sekään ei välttämättä toimi.


Fingerpori 13.1.2015


Ja palataanko hetkeksi kommenttiin ''mua väsyttää'', hyväksyttävää kyllä, mutta ei tilanteessa jossa henkilö itse on täysin omasta aloitteestaan aloittanut. Kannattaisiko se väsymys huomata hiukan aiemmin eikä alkaa siihen päälle syyttämään toista osapuolta? Kyllä mä saatana välillä mietin mikä kaikkia miehiä vaivaa. Ihan tosi? Naisista aina valitetaan kuinka ''pää on kipeä ja menkat, väsyttää ja surettaa'', jopa mä olen saanut kuulla tuota paskaa vaikka tasan tarkkaan en yhtään kertaa ole valittanut pääkivusta, kuukautisten aikana en ole kieltäytynyt jos mies vain on ollut halukas, väsymystä en oo käyttänyt ikinä tekosyynä ja surunkin parantaa se että nussitaan aivot pellolle. Ja silti kuulen kommentteja kuinka ''kaikki naiset tekevät niin''.
   Mä kuitenkin vakaasti uskon että meitä naisia jotka saa hyppimään innosta pelkästään sormia napsauttamalla on hyvinkin paljon, miehet eivät vain myönnä sitä. Tai pitävät ne naiset tarkkaan varjeltuina salaisuuksina? Tai ehkä se on jokin miesten juttu että aina pitää keksiä jotain yhteistä valitettavaa? Koska mikä muu yhdistäisi ihmisiä paremmin?

 Ja älkää nyt käsittäkö väärin, saa miehetkin kieltäytyä seksistä ja ei miehiäkään aina kiinnosta, se on osa tätä hommaa. Kyllä mä sen ymmärrän. Se vain mitä yritän sanoa tässä on että miettikää millä sanoilla kieltäydytte. Jos kieltäytyminen menee näin: ''Kyllä mä muuten, mutta kun sä *keksi tähän jokin syy*''. Tuo on väärä tapa, ei vaikka sun halut ois kadonnut naisen takia niin älä helvetti sano sitä sille! 'Rehellisyys maan perii' on ehkä surkein sanonta minkä mä tiedän, totuutta ei tarvitse aina iskeä päin naamaa jos siihen ei oo pakottavaa tarvetta. Ja tossa tilanteessa sitä tuskin on, ainakaan jos vielä joskus haluat saada siltä samalta naiselta. Kokeillaanpa seuraavaksi toimisiko vaikka perinteikäs ''mua ei vain huvita'' hiukan paremmin. Toimii, eikö totta? 

Mutta jos te olette olleet naimisissa viimeisen kymmenen vuotta tai teillä on muuten vain hyväksyttävää sanoa että ''mua ei huvita koska sä näytät niin oksettavalta tänään'', niin sanokaa niin. Ei se silloin ole keneltäkään pois, tehkää miten huvittaa, mutta älkää sanoko noin ihmiselle josta ette ole varma onko se ok.

Puhutko sä tuhmia vai oletko hiljaa? Millä sanoilla kieltäydyt?



2 kommenttia:

Kommenttisi tulee näkyviin hyväksynnän jälkeen.

Sähköpostiosoitteeni: bittersweetest@outlook.com